მომხმარებლები ელექტროენერგიას იღებენ ენერგეტიკული გაერთიანების საშუალებით. ჩვეულებრივი მომხმარებლებისგან განსხვავებით, რომლებიც საზოგადოებაში პასიურ როლს ასრულებენ, აღნიშნული მომხმარებლები მნიშვნელოვან როლს თამაშობელ ენერგეტიკული გარდაქმინის პროცესში, ვინაიდან წევრიანდებიან ენერგეტიკული გაერთიანებაში, რაც აჩქარებს აღნიშნულ პროცესს.
რა მიზანი აქვს კომინიკაციის სტრატეგიას
ეს სექცია გაძლევთ გზამკვლევს როგორ უნდა მოახდინოთ მოტივაცია ჩვეულებრივი მომხმარებლის გახდნენ ენერგეტიკული საზოგადოების წევრი. ეს დაგეხმარებათ დაადგინოთ პოტენციური მომხმარებლები თქვენს რეგიონში და განსაზღვროთ მათთვის შესაფერისი გზავნილები საკომუნიკაციო არხების გამოყენებით. ამის შემდგომ ასევე შეგიძლიათ გაეცნოთ ინფორმაციას პროსიუმერებთან დასაკავშირებლად.
სამიზნე აუდიტორია – ვისთან გაქვთ კომუნიკაცია
აქ ჩამოთვლილი სამიზნე აუდიტორია მაგალითია პოტენციური მომხმარებლის. მომხმარებელთა ამ ჯგუფებს საერთო აქვთ ის რომ მათ არ აქვთ დიდი ფინანსური რესურსი დასაზოგად. ეს ნიშნავს, რომ როგორც ენერგეტიკული საზოგადოების ნაწილს, მათ შეუძლიათ შეიძინონ მხოლოდ ენერგია და არ შექმნან საკუთარი გენერაციის ობიექტები.
აქ ჩამოთვლილი სამიზნე ჯგუფები წარმოადგენს პოტენციური მომხმარებლების მაგალითებს. მომხმარებელთა ამ ჯგუფებს აქვთ ის საერთო, რომ მათ არ აქვთ დიდი ფინანსური რესურსები. აღნიშნული კი ნიშნავს, რომ მათ, როგორც თქვენი ენერგეტიკული გაერთიანების ნაწილს, შეუძლიათ მხოლოდ ენერგიის ყიდვა და არა საკუთარი ელექტროენერგიის წარმოების ობიექტის აშენება.