• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
SHAREs Logo
საინფორმაციო პორტალი საქართველოში
ენერგეტიკული გაერთიანებები
  • გამოყენება
    • საუკეთესო პრაქტიკა
    • ვიდეოები
    • სიახლეები
  • მიიღე ინფორმაცია
    • პროექტის კონცეფცია
    • დაფინანსება
    • კანონმდებლობა
    • ხშირად დასმული კითხვები
  • შეაფასე
    • შეფასების ინსტრუმენტები
    • გზამკვლევი
    • სურათების ბაზა
  • წევრების მიღება
    • სამიზნე ჯგუფის პროფილები
    • წევრების ტიპები
    • ძირითადი გზავნილები
    • დამხმარე მასალები
    • კომუნიკაცია
  • გააქტიურდი
    • როგორ დავიწყოთ
    • განსაზღვრეთ თქვენი პროექტი
    • მიიღე მხარდაჭერა
  • Show Search
Hide Search
Home/წევრების სახეობები/როგორ დავუკავშირდეთ მომხმარებელს

როგორ დავუკავშირდეთ მომხმარებელს

მომხმარებლები ელექტროენერგიას იღებენ ენერგეტიკული გაერთიანების საშუალებით. ჩვეულებრივი მომხმარებლებისგან განსხვავებით, რომლებიც საზოგადოებაში პასიურ როლს ასრულებენ, აღნიშნული მომხმარებლები მნიშვნელოვან როლს თამაშობელ ენერგეტიკული გარდაქმინის პროცესში, ვინაიდან წევრიანდებიან ენერგეტიკული გაერთიანებაში, რაც აჩქარებს აღნიშნულ პროცესს.

რა მიზანი აქვს კომინიკაციის სტრატეგიას

ეს სექცია გაძლევთ გზამკვლევს როგორ უნდა მოახდინოთ მოტივაცია ჩვეულებრივი მომხმარებლის გახდნენ ენერგეტიკული საზოგადოების წევრი. ეს დაგეხმარებათ დაადგინოთ პოტენციური მომხმარებლები თქვენს რეგიონში და განსაზღვროთ მათთვის შესაფერისი გზავნილები საკომუნიკაციო არხების გამოყენებით. ამის შემდგომ ასევე შეგიძლიათ გაეცნოთ ინფორმაციას პროსიუმერებთან დასაკავშირებლად.

სამიზნე აუდიტორია – ვისთან გაქვთ კომუნიკაცია

აქ ჩამოთვლილი სამიზნე აუდიტორია მაგალითია პოტენციური მომხმარებლის. მომხმარებელთა ამ ჯგუფებს საერთო აქვთ ის რომ მათ არ აქვთ დიდი ფინანსური რესურსი დასაზოგად. ეს ნიშნავს, რომ როგორც ენერგეტიკული საზოგადოების ნაწილს, მათ შეუძლიათ შეიძინონ მხოლოდ ენერგია და არ შექმნან საკუთარი გენერაციის ობიექტები.

აქ ჩამოთვლილი სამიზნე ჯგუფები წარმოადგენს პოტენციური მომხმარებლების მაგალითებს. მომხმარებელთა ამ ჯგუფებს აქვთ ის საერთო, რომ მათ არ აქვთ დიდი ფინანსური რესურსები. აღნიშნული კი ნიშნავს, რომ მათ, როგორც თქვენი ენერგეტიკული გაერთიანების ნაწილს, შეუძლიათ მხოლოდ ენერგიის ყიდვა და არა საკუთარი ელექტროენერგიის წარმოების ობიექტის აშენება.

Young families

Are busy with their everyday lives; have little time and money to invest in energy projects. Read more

Grandparents

are interested in an investment with high reliability and security. Read more

Students and trainees

Have high environmental awareness, spare time, but only a very small budget. Read more

Working poor

Hardly have time and money because of low income and difficult working conditions. Read more

Households with spare time

have time but only a very limited budget available; are community-spirited. Read more

ახლა თქვენი ჯერია: თქვენი აზრით ვინ შეიძლება გახდეს თქვენი ენერგეტიკულ გაერთიანების მომხმარებელი აში? გადახედეთ სამიზნე ჯგუფის პროფილებს და შეიტყვეთ მეტი მათ შესახებ!

უპირატესობები – რა სარგებელს იღებენ  სამიზნე ჯგუფის წარმომადგენელი მსგავსი მონაწილეობისგან

სხვადასხვა სამიზნე ჯგუფი შეიძლება დაარწმუნოთ ენერგეტიკული გაერთიანების მნიშვნელობაში.  ეს არგუმენტები ემყარება კონკრეტულ სარგებელს, რომელიც შეიძლება მიიღოს ასეთი ჯგუფის წარმომადგენელმა.

ახალგაზრდა ოჯახები, ბებია/ბაბუები, სტუდენტები:

✓ ენერგიის ფასების რყევისგან დამოუკიდებლობა

✓ რეგიონალურ დონეზე ღირებულების შექმნა

✓ ფინანსური წახალისება

✓ საზოგადოებრივი სულისკვეთება

განსაკუთრებით სტუდენტებისთვის:

✓ გარემოზე ზრუნვა

✓  მწვანე გარდაქმნის პროცესში მონაწილეობა

საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია

www.aypeg.ge

 

 

  • Facebook
  • LinkedIn
EU Funding Logo
  • პროექტის შესახებ
  • კონტაქტი
  • Imprint & Disclaimer