• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
SHAREs Logo
საინფორმაციო პორტალი საქართველოში
ენერგეტიკული გაერთიანებები
  • გამოყენება
    • საუკეთესო პრაქტიკა
    • ვიდეოები
    • სიახლეები
  • მიიღე ინფორმაცია
    • პროექტის კონცეფცია
    • დაფინანსება
    • კანონმდებლობა
    • ხშირად დასმული კითხვები
  • შეაფასე
    • შეფასების ინსტრუმენტები
    • გზამკვლევი
    • სურათების ბაზა
  • წევრების მიღება
    • სამიზნე ჯგუფის პროფილები
    • წევრების ტიპები
    • ძირითადი გზავნილები
    • დამხმარე მასალები
    • კომუნიკაცია
  • გააქტიურდი
    • როგორ დავიწყოთ
    • განსაზღვრეთ თქვენი პროექტი
    • მიიღე მხარდაჭერა
  • Show Search
Hide Search
Home/სამიზნე ჯგუფის პროფილები

სამიზნე ჯგუფის პროფილები


თუ გსურთ დეტალურად გაიგოთ ენერგეტიკულ საზოგადოებაში გაწევრიანების მთავარი არსი და მოტივი, ქვემოთ ნახავთ თქვენი პოტენციური წევრების 14 შემუშავებულ სამიზნე ჯგუფის პროფილს.

როგორ გამოვიყენოთ პროფილები

ეს პროფილები გამარტივებული აბსტრაქციებია და არ არის შექმნილი ყველა შემთხვევის დასაფარად. რეალურ ცხოვრებაში, პროფილებს შორის შეიძლება იყოს გადახვევები. გამოყენებული კატეგორიზაცია მიზნად ისახავს დაეხმაროს მოქალაქეებს რომლებიც საინტერესებულნი არიან ენერგეტიკული გაერთიანებების ჩამოყალიბებით გაიგონ მათი პოტენციური წევრის შეხედულებები და პრიორიტეტები

Silver Investors

have money left over to invest in new projects

Grandparents

are concerned about their grandchildren’s environmental and financial future

Young Families

are busy with their everyday lives

Established Families

are ready for new, exciting projects

Households With Spare Time

have time but only a very limited budget available

Double Income, No Kids (DINKs)

have much time and budget available for new projects

Working Poor

hardly have time and money because of low income and difficult working conditions

Young Generation - Students and Trainees

have high environmental awareness, spare time, but only a very small budget

Traditional and Organic Farmers

have unused resources (roof space, biomass, etc.), which they want to exploit profitably

Young Generation - Pupils

have spare time but no income; can get their parents to take action

Politicians

are trustworthy opinion leaders and powerful stakeholders in their community

Municipalities

can access funding and enable citizen participation

Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs)

are focused on economic aspects and in some cases on their “green“ image

Associations and NGOs (Non-Governmental Organisations)

have very strong community spirit and unused resources (e.g. roof)
საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია

www.aypeg.ge

 

 

  • Facebook
  • LinkedIn
EU Funding Logo
  • პროექტის შესახებ
  • კონტაქტი
  • Imprint & Disclaimer