პროსუმერები არიან როგორც მწარმოებლები, ასევე (განახლებადი) ენერგიის მომხმარებლები. ტექნოლოგიებში, როგორიცაა მზის ელექტროსადგურები, ტექნოლიგიური პროგრესი ფიზიკურ პირებსა და კომპანიებს აძლევს შანსს, თავად აწარმოონ ელექტროენერგია. პროსუმერები აქტიური წევრები არიან ენერგეტიკული გარდაქმნის პროცესში. იმის ნაცვლად, რომ უბრალოდ გამოიყენონ ენერგია, როგორც ამას ჩვეულებრივი მომხმარებლები აკეთებენ, ისინი ასევე აწარმოებენ ელექტროენერგიას მათ საკუთრებაში არსებული ელექტროსადგურების საშუალებით. შესაბამისად ისინი არიან პიონერები განახლებადი ენერგიების, რომელებიც მნიშვნელოვან როლს თამაშობენ ენერგეტიკული ბაზრის ტრანსფორმაციაში.
რა არის კომუნიკაციის სტრატეგიის მიზანი?
ეს სექცია არის ერთგვარი გზამკვლევი თუ როგორ უნდა მოახდინოთ ადამიანების მოტივაცია თავად აწარმოონ განახლებადი ენერგია, ასევე მოიხმარონ და გაუზიარონ ზედმეტი ენერგია მეზობლებს ენერგეტიკული გაერთიანების ფარგლებში – მიუხედავად იმისა, აქვთ თუ არა უკვე მათ ელექტრსადგურები ან მათი აშენების საშუალება. საკომუნიკაციო სტრატეგია დაგეხმარებატ გამოავლიონოთ პოტენციური პროსიუმერები და დაუკავშირდეთ მათ სხვადასხვა საკომუნიკაციო აქტივობების საშუალებით.
სამიზნე აუდიტორია – ვისთან გაქვთ ურთიერთობა?
იმისათვის, რომ დაუკავშირდეთ ადამიანებს და დაარწმუნოთ ისინი, მნიშვნელოვანია, რომ მათ ადგილად წარმოიდგინოთ საკუთარი თავი – ანუ გაიგოთ მათი შეხედულებები და პრიორიტეტები. შემდეგი სამიზნე ჯგუფები შეიძლება განიხილოთ პოტენციურ პროსიუმერებად. ამ ჯგუფების ძირითადი მახასიათებლები შეგიძლიათ იხილოთ ქვემოთ.