• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
SHAREs Logo
საინფორმაციო პორტალი საქართველოში
ენერგეტიკული გაერთიანებები
  • გამოყენება
    • საუკეთესო პრაქტიკა
    • ვიდეოები
    • სიახლეები
  • მიიღე ინფორმაცია
    • პროექტის კონცეფცია
    • დაფინანსება
    • კანონმდებლობა
    • ხშირად დასმული კითხვები
  • შეაფასე
    • შეფასების ინსტრუმენტები
    • გზამკვლევი
    • სურათების ბაზა
  • წევრების მიღება
    • სამიზნე ჯგუფის პროფილები
    • წევრების ტიპები
    • ძირითადი გზავნილები
    • დამხმარე მასალები
    • კომუნიკაცია
  • გააქტიურდი
    • როგორ დავიწყოთ
    • განსაზღვრეთ თქვენი პროექტი
    • მიიღე მხარდაჭერა
  • Show Search
Hide Search
Home/წევრების სახეობები/როგორ დავუკავშირდეთ პროსიუმერებს

როგორ დავუკავშირდეთ პროსიუმერებს

პროსუმერები არიან როგორც მწარმოებლები, ასევე (განახლებადი) ენერგიის მომხმარებლები. ტექნოლოგიებში, როგორიცაა მზის ელექტროსადგურები, ტექნოლიგიური პროგრესი ფიზიკურ პირებსა და კომპანიებს აძლევს შანსს, თავად აწარმოონ ელექტროენერგია. პროსუმერები აქტიური წევრები არიან ენერგეტიკული გარდაქმნის პროცესში. იმის ნაცვლად, რომ უბრალოდ გამოიყენონ ენერგია, როგორც ამას ჩვეულებრივი მომხმარებლები აკეთებენ, ისინი ასევე აწარმოებენ ელექტროენერგიას მათ საკუთრებაში არსებული ელექტროსადგურების საშუალებით. შესაბამისად ისინი არიან პიონერები განახლებადი ენერგიების, რომელებიც მნიშვნელოვან როლს თამაშობენ ენერგეტიკული ბაზრის ტრანსფორმაციაში.

რა არის კომუნიკაციის სტრატეგიის მიზანი?

ეს სექცია არის ერთგვარი გზამკვლევი თუ როგორ უნდა მოახდინოთ ადამიანების მოტივაცია თავად აწარმოონ განახლებადი ენერგია, ასევე მოიხმარონ და გაუზიარონ ზედმეტი ენერგია მეზობლებს ენერგეტიკული გაერთიანების ფარგლებში – მიუხედავად იმისა, აქვთ თუ არა უკვე მათ ელექტრსადგურები ან მათი აშენების საშუალება. საკომუნიკაციო სტრატეგია დაგეხმარებატ გამოავლიონოთ პოტენციური პროსიუმერები და დაუკავშირდეთ მათ სხვადასხვა საკომუნიკაციო აქტივობების საშუალებით.

გაითვალისწინეთ: ინვესტორები, მომხმარებლები და მულტიპლიკატორები შეიძლება მოგვიანებით გახდნენ პროსუმერი.

სამიზნე აუდიტორია – ვისთან  გაქვთ ურთიერთობა?

იმისათვის, რომ დაუკავშირდეთ ადამიანებს და დაარწმუნოთ ისინი, მნიშვნელოვანია, რომ მათ ადგილად წარმოიდგინოთ საკუთარი თავი – ანუ გაიგოთ მათი შეხედულებები და პრიორიტეტები. შემდეგი სამიზნე ჯგუფები შეიძლება განიხილოთ პოტენციურ პროსიუმერებად. ამ ჯგუფების ძირითადი მახასიათებლები შეგიძლიათ იხილოთ ქვემოთ.

Established families

are ready for new, exciting projects; have time resources and some extra budget available. Read more

Silver investors

have money left to invest in new projects. Read more

DINKs

(double income, no kids) Have time and budget available for new projects. Read more

ისინი, ვინც კერძო სახლში ისინი, ძირითადად ამ სახლის მფლობელები არიან. შესაბამისად მათ ადვილად შეუძლიათ მიიღონ გადაწყვეტილება სახლის სახურავზე მზის ელექტროსადგურის დამონტაჟების თაობაზე. თუმცა, კერძო სახლისგან განსხვავებით მრავალბინიანი კორპუსის მრავალბინიანი კორპუსების მაცხოვრებლები იზიარებენ სახურავის სივრცეს. რის გამოც ასეთი გადაწყვეტილების მისაღებად აუცილებელია ყველა მაცხოვრებლის თანხმობა, რაც ხშირ შემთხვევაში ძნელად განსახორციელებელია.

Municipalities

aim to run a good budget, strengthen the region and act as pioneers; can access funding and enable citizen participation. Read more

Associations and NGOs

are trustworthy and well connected in the community; have very strong community spirit and unused resources (e.g. roof). Read more

Traditional farmers

strive for high production volumes and sales profits; are not necessarily aware of the necessity of green energy, but want a secure return on investment. Read more

Organic farmers

have a pro-green attitude & an appreciation for their local community to which they want to contribute; are aware of the consequences of climate change. Read more

SMEs

Are focused on economic aspects and in some cases on their “green“ image. Read more

დაფიქრდით: ვინ არის ყველაზე შესაფერისი, რათა გახდეს თქვენი ენერგეტიკული გაერთიანების პროსუმერი? გადახედეთ სამიზნე ჯგუფის პროფილებს და შეიტყვეთ მეტი მათ შესახებ!

უპირატესობები – რა სარგებელს იღებს  სამიზნე ჯგუფი წარმომადგენელი მსგავსი მონაწილეობისგან

სხვადასხვა სამიზნე ჯგუფები სხვადასხვა არგუმენტებით შეუძლიათ დარწმუნდნენ ენერგეტიკული გაერთიანების მნიშვნელობაში. აღნიშნული არგუმენტები ეფუძნება კონკრეტულ სარგებელს, რომელიც შეიძლება მიიღოს ასეთი ჯგუფის წარმომადგენელმა.

კერძო ოჯახები ძალიან ჰეტეროგენული ჯგუფია; ზოგიერთი სარგებელი შეიძლება უფრო მნიშვნელოვანი იყოს სპეციალური სამიზნე ჯგუფებისთვის, ვიდრე სხვებისთვის. თქვენი კონკრეტული სამიზნე ჯგუფის შესახებ დეტალებისთვის იხილეთ პროფილები.

✓   ფინანსური წახალისება, როგორიცაა უსაფრთხო და მწვანე ინვესტიცია მომავალში, მეტი ენერგეტიკული დამოუკიდებლობა/თვითკმარობა

✓ რეგიონალური ღირებულების შექმნა (მაგ. სამუშაო ადგილების შექმნა)

კონკრეტულად სახლის მფლობელებისთვის:

✓ მათი ქონების ღირებულების მატება

მუნიციპალიტეტები:

✓  რეგიონალური დამატებითი ღირებულება

✓  იმიჯის შექმნა

✓  ენერგეტიკული დამოუკიდებლობა

✓  ადგილობრივი საზოგადოების ერთიანობის გაძლიერება

✓  დაფინანსება მოქალაქეების მონაწილეობით

✓  დაფინანსებაზე უფრო მარტივი წვდომა

✓  როლური მოდელის ფუნქცია

ასოციაციები და არასამთავრობო ორგანიზაციები:

✓  რეგიონული ღირებულების შექმნა და ერთიანობა

✓  დამატებითი წევრები გაუმჯობესებული იმიჯის გამო

ტრადიციული ფერმერები:

✓  გამოუყენებელი რესურსების კომერციული ექსპლუატაცია

ბიოფერმერები:

✓  გამოუყენებელი რესურსების კომერციული ექსპლუატაცია

✓  იმიჯის შექმნა და რეკლამა

მცირე და საშუალო ბიზნესი:

✓  რეკლამა

✓  ფინანსური წახალისება

✓  მეტი დამოუკიდებლობა ბაზარზე ფასების რყევებისგან

✓  თვითმოხმარების ოპტიმიზაცია

საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია

www.aypeg.ge

 

 

  • Facebook
  • LinkedIn
EU Funding Logo
  • პროექტის შესახებ
  • კონტაქტი
  • Imprint & Disclaimer