• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
SHAREs Logo
საინფორმაციო პორტალი საქართველოში
ენერგეტიკული გაერთიანებები
  • გამოყენება
    • საუკეთესო პრაქტიკა
    • ვიდეოები
    • სიახლეები
  • მიიღე ინფორმაცია
    • პროექტის კონცეფცია
    • დაფინანსება
    • კანონმდებლობა
    • ხშირად დასმული კითხვები
  • შეაფასე
    • შეფასების ინსტრუმენტები
    • გზამკვლევი
    • სურათების ბაზა
  • წევრების მიღება
    • სამიზნე ჯგუფის პროფილები
    • წევრების ტიპები
    • ძირითადი გზავნილები
    • დამხმარე მასალები
    • კომუნიკაცია
  • გააქტიურდი
    • როგორ დავიწყოთ
    • განსაზღვრეთ თქვენი პროექტი
    • მიიღე მხარდაჭერა
  • Show Search
Hide Search
Home/დამხმარე მასალები/კომუნიკაციის გეგმა

კომუნიკაციის გეგმა

თქვენ არ უნდა იყოთ პროფესიონალური კომუნიკაციების ოფიცერი, რომ წარმატებით გამოიყენოთ სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხები. თუმცა, ეს მოითხოვს მცირე ძალისხმევას რომ კომუნიკაცია ეფექტიანად მოახდინოთ. იმისათვის, რომ რეგულარულად გააკეთოთ მაღალი ხარისხის პოსტები – თუნდაც სტრესულ პერიოდში – სასურველია შეტყობინებების დაგეგმვა სულ მცირე ერთი თვით ადრე. რა თქმა უნდა, ამან არ უნდა შეგიშალოთ ხელი სპონტანურად წეროთ და აქვეყნოთ პოსტები მიმდინარე თემების შესახებ.

©geralt / 25219 images

ჩამოტვირთვა

  • კომუნიკაციის გეგმა

კომუნიკაციის გეგმის ეს კონცეფტუალური მოდელი დაგეხმარებათ…

… დაგეგმოთ საკომუნიკაციო აქტივოებები მთელი წლისათვის. ჩამოტვირთე ექსელის ფაილი და მოახდინე მისი ადაპტაცია შენ საჭიროებებზე. დაადგინე მნიშვნელოვანი ეტაპები და გახსოვდეს მათ შესახებ.

… მოიფიქროთ იდეა თქვენი პირველი მიმზიდველი მესიჯისთვის. პირველი სამი თვისათვის ჩვენ თქვენთვის მოვამზადეთ პოსტები, რომელიც ადაპტაციის შემდეგ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სამიზნე აუდიტორიასთან კომუნიკაციისთვის

რა უნდა გაითვალისწინოთ მომზადებისას

რა გავაკეთოთ

→  შეინარჩუნეთ პოზიტიური ტონი

→  გამოიყენეთ ამბის მოყოლის ტექნიკა

→  ღონისძიების შესახებ ინფორმაცია გამოაქვეყნეთ გონივრული დროით ადრე. დაამტეთ ინფორმაცია ღონისძიების შესახებ (პრეზენტაციები, მომხსენებლები)

რა არ გავაკეთოთ

→  არ გამოიყენოთ პროექტის გვერდი პროექტისთვის არარელევანტური ინფორმაციის გასავრცელებლად

→  მნიშვნელოვანი ღონისძიებები არ დაგეგმოთ ონლაინ. მნიშვნელოვანია პერსონალური კავშირი მნიშვნელოვანი საკითხების განხილვისას

→  არ გამოიყენოთ ზედმეტად ბევრიდ “შეტეგი” # .

→  არ გამოაქვეყნოთ ის, რასაც პირისპირ არ ეტყოდით თქვენ აუდიტორიას

→  არ აყვეთ ტროლებს. დაგეგმეთ პირისპირ შეხვედრები

→  არ გამოაქვეყნოთ ინფორმაცია ფაქტებისა და წყაროს სანდოობის გადამოწმების გარეშე

საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია

www.aypeg.ge

 

 

  • Facebook
  • LinkedIn
EU Funding Logo
  • პროექტის შესახებ
  • კონტაქტი
  • Imprint & Disclaimer