• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
SHAREs Logo
საინფორმაციო პორტალი საქართველოში
ენერგეტიკული გაერთიანებები
  • გამოყენება
    • საუკეთესო პრაქტიკა
    • ვიდეოები
    • სიახლეები
  • მიიღე ინფორმაცია
    • პროექტის კონცეფცია
    • დაფინანსება
    • კანონმდებლობა
    • ხშირად დასმული კითხვები
  • შეაფასე
    • შეფასების ინსტრუმენტები
    • გზამკვლევი
    • სურათების ბაზა
  • წევრების მიღება
    • სამიზნე ჯგუფის პროფილები
    • წევრების ტიპები
    • ძირითადი გზავნილები
    • დამხმარე მასალები
    • კომუნიკაცია
  • გააქტიურდი
    • როგორ დავიწყოთ
    • განსაზღვრეთ თქვენი პროექტი
    • მიიღე მხარდაჭერა
  • Show Search
Hide Search
Home/წევრების სახეობები/როგორ დავუკავშირდეთ ინვესტორს

როგორ დავუკავშირდეთ ინვესტორს

ინვესტორების მთავარი მახასიათებელი არის მათი ამბიცია და უნარი) განახორციელონ ინვესტიცია განახლებად ენერგიებში. ინვესტორების არსებობა მნიშვნელოვანია ენერგეტიკული გაერთიანებების წარმატებისათვის. ინვესტორებისათვის ენერგეტიკული გაერთიანებები ნიშნავს შანს განათასვონ მდრაგი ინვესტიცია საკუთატი კაპიტალით. გარდა წარმოებული ენერგიის მოხმარებისა, მათი უპირატესობა ეკონომიკურ ასპექტშიც მდომარეობს: ისინი მოგებას იღებენ იმ ინვესტიციის დაბრუნებით, რაც მოაქვს ენერგეტიკულ გაერთიანებას.

გაითვალისწინეთ, ეს სამიზნე ჯგუდი მჭიდროდ არის დაკავშირებული პროსიუმერებთან და მომხმარებლებთან. თქვენი მიზანი არის ინვესტორების დარმწუნება, რომ ენერგია მოიხმარონ იმ ენერგეტიკული გაერთიანების სადაც ინვესტიცია ჩადეს, რათა ისენი გახდნენ ასევე პროსუმერები. ისინი ინვესტიციებს აბანდებენ საკუთარ კაპიტალს ელექტროსადგურებში და შესაბამისად ხდებიან პროსიუმერები.

რა არის კომუნიკაციის სტრატეგიის მიზანი?

ეს სექცია არის ერთგვარი გზამკვლევი თუ როგორ დაუკავშირდეთ ინვესტორს და დაარწმუნოთ ენერგეტიკული გაერთიანების გაფართოების უპირატესობაში და მათი ფულის ინვესტიციაში ენერგეტიკულ ობიექტებში. ეს დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენს რეგიონში პოტენციური ინვესტორები და მოარგოთ შესაფერისი გზავნილები სხვადასხვა საკომუნიკაციო საქმიანობების საშუალებით.

სამიზნე აუდიტორია – ვისთან  გაქვთ ურთიერთობა?

სამიზნე აუდიტორია არის პოტენციური ინვესტორების მაგალითები

Double Income, No Kids (DINKs)

have much time and budget available for new projects. Read more

Established families

are ready for new, exciting projects; have time resources and some extra budget available. Read more

Silver investors

have money left to invest in new projects. Read more

Municipalities

aim to run a good budget, strengthen the region and act as pioneers; can access funding and enable citizen participation. Read more

Traditional farmers

strive for high production volumes and sales profits; are not necessarily aware of the necessity of green energy, but want a secure return on investment. Read more

Organic farmers

have a pro-green attitude & an appreciation for their local community to which they want to contribute; are aware of the consequences of climate change. Read more

SMEs

Are focused on economic aspects and in some cases on their “green“ image. Read more

ახლა თქვენი ჯერია: ვინ შეიძლება თქვენი აზრით გახდეს ინვესტორი თქვენს ენერგეტიკულ გაერთიანებაში? გადახედეთ სამიზნე ჯგუფის პროფილებს და შეიტყვეთ მეტი მათ შესახებ!

უპირატესობები – რა სარგებელს იღებენ  აუდიტორიის სამიზნე ჯგუფსი წარმომადგენელი მსგავსი მონაწილეობისგან

სხვადასხვა სამიზნე ჯგუფები შეიძლება დაარწმუნოთ ენერგეტიკული გაერთიანების მნიშვნელობაში სხვადასხვა არგუმენტებით. ეს არგუმენტები ემყარება კონკრეტულ სარგებელს, რომელიც შეიძლება მიიღოს ასეთი ჯგუფის წარმომადგენელმა.

კერძო შინამეურნეობები, მცირე და საშუალო ბიზნესი, ფერმერები:

✓ ფინანსური წახალისება

✓ რეგიონული სარგებლის შექმნა

✓ მდგრადი ინვესტიცია

✓ საზოგადოების სულისკვეთება

 

ფერმერებისა და SME- ებისთვის კონკრეტულად:

✓ გაუმჯობესებული სურათი

 

მუნიციპალიტეტები:

✓ რეგინალურ დონეზე ფასეულობის დამატება

✓ ენერგოდამოუკიდებლობა

✓ საზოგადოების ერთიანობის გაძლიერება

✓ დაფინანსება მოქალაქეთა მონაწილეობით/ჩართულობით

✓ დაფინანსებაზე უფრო ადვილი წვდომა

✓ მისაბაძი ადამიანის ფუნქცია

საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია

www.aypeg.ge

 

 

  • Facebook
  • LinkedIn
EU Funding Logo
  • პროექტის შესახებ
  • კონტაქტი
  • Imprint & Disclaimer